Kirjailijatapaaminen & Afternoon Tea 13.5.

Uuden johtajan 100 ensimmäistä päivää – miten varmistat onnistumisen?

”Uuteen johtajaan, erityisesti tämän 100 ensimmäiseen päivään, kohdistuu monenlaisia odotuksia. Rekrytointiprosessin päätteeksi paikalle usein odotetaan myyttistä supersankaria, joka valloittaa ihmiset ja onnistuu jo 100 päivän aikana toteuttamaan hänelle asetetut muutostavoitteet. Harmillisen usein supersankari kuitenkin kompastuu viittaansa jo alkumetreillä. Odotukset ovat ehkä ristiriitaiset, henkilö ei istu vallitsevaan kulttuuriin tai ei panosteta onboardingiin.

Millaisia kokemuksia sinulla on johtajan tehtävän aloituksesta? Joko omia kokemuksiasi tai muiden johtajien? Minkälaiset asiat ovat tukeneet aloitusta uudessa tehtävässä? Mihin on saatettu kompastua? Mikä olisi voinut auttaa onnistumaan paremmin? Mitä olet jäänyt kaipaamaan? Miten varmistat oman seuraavan johtajan positiosi hyvän aloituksen?”

”Tule jakamaan kokemuksia ja ideoimaan, miten onnistumme uudessa johtajan tehtävässä tai miten voimme tukea työyhteisömme muita uusia johtajia. Murretaan samalla johtajien uusiin alkuihin liittyviä myyttejä.

Tilaisuuden teemaan teitä johdattaa ja myös omasta monipuolisesta urastaan kertoo Anitta Niemelä. Hänellä on kokemusta henkilöstöjohtajana isoissa muutoksissa ja toimitusjohtajana valmennusyrityksessä. Hän on tällä hetkellä yrittäjä keskittyen johdon coachingiin ja johtoryhmien kehittämiseen. Hän on kansainvälisesti sertifioitu executive coach (PCC). Hän on yksi kirjoittaja kirjassa ”Johtajan 100 päivää – Miten onnistut uudessa tehtävässä.”

Aika: maanantai 13.5. klo 17-19
Paikka: Amanda kabinet, Salutorget -ravintola
, Pohjoisesplanadi 15, 00170 Helsinki

Ilmoittaudu jäsenjärjestelmässä 29.4. mennessä!
Afternoon Tea – omakustanne 25€, Gaia kustantaa loput!

Lisätietoja Anittasta www.anittaniemela.fi ja LinkedIn

Kolmen kirjoittajan ja johdon coachin tiimistä lisätietoja löytyy myös www.johtajan100paivaa.fi

https://www.liikekirjat.fi/catalog/johtajan-100-paivaa/